sobota, 13 września 2014

Obroża zatrzaskowa?

Hej ! mam dziś dla was recenzje obroży zatrzaskowej. Czy jest ona dobra czy może kompletnie się nie sprawdza? dziś na to pytanie odpowiem. Pierwsze od czego zacznę to wykonanie jej i materiał. Dużo osób do tych obroży ma septyczne nastawienie przez to,że nie jest ona skórzana, na zapięcie, które się nie odepnie i tak dalej.. A więc chciałam was dziś poinformować,że ploty na temat nie wytrzymałego materiału to nie prawda. Materiał jest bardzo wytrzymały tak samo jak i zatrzask, który ma swoje dodatkowe walety jak np. Łatwe i wygodne zakładanie jak i odpinanie, lekka, poręczna, łatwa do wyczyszczenia, przy kontakcie z wodą nie zmienia swojego koloru,ani postaci. Jeśli chodzi wam po głowie myśl ,,Czy ona na pewno się nie odepnie? " To moja odpowiedź brzmi ,,Nie" nie ma ona za dużego prawa się odczepić ponieważ takie zatrzaski,które są w obrożach są trochę inne niż np. W torebkach. Mają one dodatkowy ,,hak" zabezpieczający przed rozpieńciem. Ze względu na to,że nie które psy (takie jak moje) są większej masy,dlatego też cały zatrzask oraz szerokość taśmy się zwiększa,co nie zmienia faktu,że mały pies ma również wytrzymały zatrzask oraz materiał, który się nie ,,rozleci" Więc nie mamy powodu do obaw. Wydaje mi się,że rozwiałam trochę waszych wątpliwości co do tych obróż. Macie tutaj zdjęcie obroży Borysa .
Pozdrawiam


12 komentarzy:

  1. Fajnie że napisałaś taki post, ponieważ od dawna zastanawiam się nad obrożą zatrzaskową dla mojego labradora.

    swiat-mojego-psa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo przydatny post :)
    Ja mam skórzaną i chyba przy niej zostanę ;) po prosto je lubię :) ale po tym poście zmieniło się moje nastawienie do obróż na zatrzaski ;)

    Serdecznie pozdrawiam
    zakochanewpsach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Twój blog jest super.Dzięki tobie wiem że warto kupić tę obrożę

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi raz się zdarzyło ,że mój Tyson rwąc się do innego psiaka rozpiął sobie obrożę ,ale tylko raz!!! Mam nadzieję ,że się to więcej nie powtórzy!!!

    Pozdrawiam /Miłość Oczami Tysona
    http://miloscoczamitysona.blogspot.com/ i https://www.youtube.com/channel/UC0f9CM7oRJ8DVc8USibTG2Q

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej Klaudio :)
    na samym początku chciałam Ci napisać, że nagrywasz niesamowite filmiki ;) . Natomiast chciałam się spytać o Waszą paczkę - psi szok. Czy można ją u Was zamówić i ile ona kosztuje ? Przy okazji zaproszę Cię na mój blog, który prowadzę od niedawana :) - http://swiatpsichlap.blog.pl/ . Serdecznie Cię pozdrawiam i życzę powodzenia w prowadzeniu kanału.

    OdpowiedzUsuń

  6. Mam pytanie .Czy byś mogła zrobić filmik o tym co robić gdy pies na spacerach gryzie smycz. Też mam Labradora tyle że suczkę i biszkoptowego. Mam problem gdy chodzę z nią na spacery gdyzie mi smycz :/ I nie radzę sobie z nią. Mam 11 lat. Znaczy nie to że mi ucieka. Ale łapie ze smycz i chce ucieć . I nwm co w tedy robić znaczy radzę sobie ale co ty robisz w tedy gdy Ci pies może kiedy tak robił. Ona ma już 3 lata. A puki co nadal jest zwariowana. No i mam też drugi problem ona nie lubi się bawić. Wogule... gdy żucam jej kijem zwykłym patykiem nie stać mnie na zabawki xd jedynie jak szczeniakiem była miała ale wszystko pogryzła , smycze tak samo :P . Puki co chodzę w takiej co ty masz tą czarną z czerwonymi łapkami. Ale nie wyciąganą tylko taką zwykłą krutką czerwoną. Smycz mam wracając do zabawek. Nwm jak ją zachęcić do zabawy :/ Nie stać mnie na KONG-I co ty byś mi poleciła ? I czy byś mogła zrobić filmik jak dobrać budę dla psa i żeby nie było mu zimno. Właściwie mojej nie powinno być ale myślę o zrobieniu jej budy. Puki co ona mieszka w stodole. Miała pudę ale niestety nie chciała tam spać , porozwalała ją i skakała na nią. Więc sobie w sdodole zrobiła gniazdko. ( Śpi od tamtąd od kąd miała pierwszy miot szczeniąt ) No i nwm czy jej robić budę czy nie i jaką . I też kiedy idę z nią na spacery chcę jej zakładać kaganiec ale ona go nie lubi ściąga itp. Robi cuda nie widy jak zrobić tak żeby ją zachęcić do noszenia. Bo ona tam ja chodzę miedzy łąkąmi itp. To niktórzy chodzą z psami o ona do nich biegnie i się bawi . Ale w sposób dziwny. Więc jak zachęcić ją do kagańca ? 

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś za młoda i chyba nie radzisz sb z wychowaniem psa. Nwm czy dalej gryzie smycz ale jak tak, tak to kup jej łańcuchową smycz. Nie polecam jej, ale do nauki nie gryzienia może się sprawdzic. Kup jej też szarpak są po około 7 zł, to może zapobiec gryzieniu, a szarpakowi mało który psies się oprze. Zachęcaj ją do zabawy, podrzucaj zabawkę, uciekaj z nią. Co do kagańca to nwm jaki masz : skurzany, metalowy czy materiałowy. Ja mam materiałowy i uczyczyłam mojego psa w ten sposób, że chodziłam z nim na każdym spacerze z kagańcem i przed jej nos dawałam smakołyk. Koncentrowała się na nim, a nie na tym co ma na pysku.

      Usuń
  7. Mój Maks od szczeniaka chodzi w takich obrożach i naprawdę jest super :)
    zapraszam do nas:
    mezyciepsie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz świetny blog i kanał na yt ! W wolnej chwili wpadnij do mnie ! http://swiatwedlugpsiakow.blogspot.com/ Ps. Dopiero zaczynam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zostaliście nominowani do Libster Blog Award. Więcej informacji na moim blogu http://tosiowelovelki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. CZEŚĆ KINIU ! NA POCZĄTKU CHCĘ WAS POZDROWIĆ I ZAPROSIĆ NA STRONĘ NA FACEBOOKU Pies i ja przez świat !! Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  11. W sumie jest to na pewno dość wygodne rozwiązanie, jeżeli oczywiście zatrzask jest wykonany z wysokiej jakości materiału. Ja różne akcesoria dla mojego psa zmawiam w sklepie groomerskim https://sklep.germapol.pl/ ale przede wszystkim mają tam rzeczy służące do pielęgnacji naszych pupili.

    OdpowiedzUsuń